artwork: Avi Spivak

Om mig

Mitt foto
ingen renodlad musikblogg längre... livet livet livet livet och delar vi med oss äger alla allt!

torsdag 1 maj 2008

Vi hade valborgsfirande här hemma igår. Det var kul.

En trasig kvinna stod och sålde bråte, korsningen vid Graham ave & Meserole St. Hon var väl både ovetande och i stort behov av pengar för jag lyckades köpa Brunswick, Dot, Roulette och Phillies Records singlar i orginal för 50 cent styck. Och p.s, allt var före 1970. När jag kom hem låg där dessutom ett brev med en skiva från björnfamiljen, via Göteborgs landsbygd. Kombinerat med de 20-30 tal singlar från tisdags, typ 15 jag plocka med mig igår och skörden från helgen, har jag lite att göra.

Allt är snorbra. Tror vi måste ha en till fest ruggigt snart. Det är till exempel så sjukt mycket som händer på lördag att jag kanske gör bäst i att stanna hemma. Förutom Hullabaloot spelar The Choke/Bellmer Dolls/Golden Triangel på Charleston och Stalkers på Don Hills i West Village - X Rated Panty Party fyller 5 år!!! I morrn fyller Smashed Blocked! 6 år på Beauty Bar.

puh, blir slut bara jag skriver om det. glad första maj då.

Inga kommentarer: