artwork: Avi Spivak

Om mig

Mitt foto
ingen renodlad musikblogg längre... livet livet livet livet och delar vi med oss äger alla allt!

onsdag 14 maj 2008

Clean Teens splittras eller byter namn

Häromdagen när jag promenerade hem från stan, över bron träffa jag på Shingo. Denna världens-snyggaste-japan, liksom basist i The Back C.C's hoppas av sin cykel och slog följde med mig över bron.

Han berättade i alla fall att Clean Teens förmodligen ska splittras eller byta namn. Dave ska flytta från stan. I och med att Charles redan startat ett nytt band: The Vindicators och Alessandra har sitt Shop Fonts känns Clean Teens rätt oväsentligt. Ingen vet väl vem trummisen är ändå.

Tja, de la lika bra att starta nytt. Den här staden behöver några fler ny-gamla The namn för band att "garage-rocka" bakom....

Inga kommentarer: