artwork: Avi Spivak

Om mig

Mitt foto
ingen renodlad musikblogg längre... livet livet livet livet och delar vi med oss äger alla allt!

onsdag 7 maj 2008

Fler gig på G

BBQ Mark Sultan - Don Pedro's
Lär spöa upp det mesta den här månaden, trots att King Khan halvan uteblir.

Disfear - Club Europa
Egentligen gillar jag inte hardcore alls, men Disfear har ett så bra driv att det bara inte går att förneka dem.

X / Detroit Cobras - Filmmore East at Irving Plaza
Cobras har man ju sett hundra gånger och det är väl fun 'n' games och allt, men som support till X. Jag tror fan jag spricker av iver!

A-Bones - Booze Cruise (rock'n'roll båt!) till Mets/Cardinals match på Shea Statium!
Trots att jag är född i Queens, tillhör jag Yankees fanskara över Mets. A-Bones är dock grymt hängivna Mets fans, och alla är väl A-Bones fans... det är ju ändå förvaltning av rock'n'roll historien vi snackar om.

Inga kommentarer: