artwork: Avi Spivak

Om mig

Mitt foto
ingen renodlad musikblogg längre... livet livet livet livet och delar vi med oss äger alla allt!

måndag 23 juni 2008

MF GALLERY

MF GALLERY. 21:a Juni.
Polisen kom tre gånger men vi stod ändå, mitt på Rivington St, strax över Stanton St och spelade fullt set. Precis före Scum City - där gitarrist Rosie är gift med Seth från Blackout Shoppers, väntar uppenbarligen utökning... de har matchande Black Flag tatueringar. skit fint. Senare spelade artsy Deathrace som inte är ett riktigt band utan mer av en perfomance. Skit coolt i vilket fall som helst. Inne på baren brevid galleriet, St Jerome's - där jag bjöd bandet på post-gig - tequila kom en tant (tippar på 60 bast) fram till mig och förklarade, på nästintill hopplös brytning (lät Rysk eller typ Ungern...) att vi "stoped traffic". Uppenbarligen hade en bil stannat för att lyssna på oss och alla andra tvingats stanna de också. Hon gillade det och bjöd på the next round.... sen krocka jag med parkerings mätaren...









2 kommentarer:

Anonym sa...

Thanks! We also share matching Misfits skull/Crimson Ghost tattoos as well. just something we wanted to do right before we got married.

-seth a.

Anonym sa...

Thanks! We also have matching Misfits skull/Crimson Ghost tattoos as well. Something we wanted to do before we got married.

-seth a.