artwork: Avi Spivak

Om mig

Mitt foto
ingen renodlad musikblogg längre... livet livet livet livet och delar vi med oss äger alla allt!

söndag 27 april 2008

vårhälsning

Det var eksem-framkallande stoner-hård-rock nere på klubben igår. Klubben jag jobbar på som byter namn varenda jävla månad för att fly snuten... Gamla Sineék, Midway, Rehab och nu (officiellt från och med 12:e juni) Pillbox.

Hursomhelst, sju jävla stonerrock band. Fan tur att jag fann the man of my dreams i det sista bandet annars hade jag nog hoppat från bron.

Med andra ord kom vår och vår-romans till NYC i år med.

Inte för att det är särskilt relevant till den här blogen men han påminer grymt mycket om Dahlén från Borås. Efter frukost och margaritas på Benny's idag drog jag med honom till Generation Records för testet. I och med att hans band inte är min grej in a million years. Han köpte King Khan & BBQ och får därmed mer än godkänt. Glad vår på er.

Inga kommentarer: